ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!
NEXT KONVO & UJIBAKAT ???
pergh...
alhamdulillah..
terlepas dr seksaan assgment..
agak xbz minggu tp ada benda baru aku nak buat..
benda yg xpenah dibuat dek org lain..
urrrmmm...maybe la..

tp kalo ada org dah pun, ape salahnye..
bkn mencedok idea diorg tp style aku sendirik..
ape yg aku nak wat???
adakah masih dalam keusahawanan??
bisnes?? yg mampu mengaut jutaan sen??
teka la lagi..
ianya masih jauh dr tu..

nak tau ape kebende yg aku nak wat, kena la tggu konvo next year..
kalo ianya berjaya, maybe aku akan pasarkan diseluruh Malaysia..
nampak mcm ckp besar kan..
tp org cakap, kejayaan bermula dgn fantasi..
so, better aku berfantasi drpd aku xwat pape utk kemajuan diri sendiri..

wait for the next year convo k..

lagi 1, ujibakat..
aku akan p ujibakat mggu depan..
ujibakat ape?? yg tu kita tak tahu..
sama ada AF,bintang remaja, idola bintg kecil,
my starz LG, mentor or anak wayang???

kalo aku berjaya, korg bleh saksikan aku thn depan..
hehe yg ni mmg berangan la..
xdela simpan harapan tggi tp kalo xcuba, kita xtau tahap diri kita..
better aku try..

nak tau???
klik ni..

see yaa...
phonisa for : edit post
0 Responses
ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!
  • ShaShinKi.com - Malaysia's Online Camera Shop!

    pengikut